Subject: FW: Kiri : Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 98,4-108,5 asuva Libatse–Are teelõigu
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rasova Olga" <[email-masked]>,Kristiine Männik <[email-masked]>, "Toomas Kallaste" <[email-masked]>, "Priit Soom" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 10:26:45 +0200

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse projekteerimistingimuste eelnõule.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 29. jaanuar 2024 14:16
To: Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elering 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 98,4-108,5 asuva Libatse–Are 
teelõigu projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 29.01.2024

Registreerimise number: 8-1/21-200/1377-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>